• 606 888 315
  • Po-Pá 10-17 hod
info@toptrika.cz

NONSTOP Osobní odběr: Čerpací stanice KM-Prona

Průmyslová 12, Praha 10, 102 00, mapa

Objednat potisk

Záruka a reklamace

Těší nás, že množství reklamovaných triček z celkového počtu držíme pod 0,2 %. Tedy pouze na 1 z 500 kusů natištěných triček máme reklamaci. Vděčíme za to především tomu, že se snažíme, aby v komunikaci nedošlo k nedorozumění, a zákazník vždy dostal přesně to, co si objednal.

Co není považováno za chybu

Zákazníky předem upozorňujeme i na drobné odchylky a nepřesnosti, které sice nejsou běžné, ale jejich výskyt není považován za chybu. Konkrétně to jsou:

  • Tiskárna nedokáže natisknout reflexní a zářivé barvy. Například zlatou, stříbrnou, křiklavě zelenou, výrazně růžovou apod.
  • Náhledy triček, které k objednávkám zasíláme, jsou vždy pouze orientační.
  • Zasláním obrázku potvrzujete jeho duševní vlastnictví a veškerá práva. Za vámi nahranou grafiku neneseme žádnou odpovědnost.
  • Výsledné barvy na tričku se mohou lehce lišit od těch, které vidíte na monitoru. Některé barvy mohou být po vytisknutí tmavší.
  • Při tisku na tmavý a barevný textil může barva látky lehce prosvítat skrze potisk.
  • Při umisťování potisku dle vašich požadavků může být odchylka až 4 cm.
  • Při tisku na tmavý a barevný textil může v okolí tisku vzniknout viditelný okraj, který zmizí při prvním praní. Toto není důvod k reklamaci.

Obtisk

Postup reklamace

Pokud by se stala chyba zrovna ve vaší objednávce, a například by výsledek neodpovídal předchozí domluvě, nebo by se vám potisk ihned sepral, napište nám prosím neprodleně e-mail, nejlépe s fotografií, a my to s vámi budeme okamžitě řešit. K reklamacím vždy přistupujeme zodpovědně a s ohledem na zachování našeho dobrého jména.

Podrobnější informace o reklamacích najdete v obchodních podmínkách.